fredag 21 maj 2010

SOOOL! Så underbart! :)

Sjöstaden

Sickla Strand

I stället för att plugga valde jag att vår storstäda med maken. Det var väl lika bra att passa på när fönsterputsaren var på plats. Anders tvättar aldrig fönster och nu tyckte han att jag också skulle slippa det, vilket jag är ytterst tacksam över. Vi har nämligen fönsterräcken på balkongen och det är helt omöjligt för mig att tvätta. Efter det jobbade jag natt och hade inskolning med en ny sjuksköterska. Hon var väldigt trevlig och glad.

I torsdags så ville jag inte sova för det var så fint väder. Så jag vågade mig ut och solade... Man ska ju vara försiktig med pigmentfläckar när man är gravid men jag kunde inte låta bli. En gång en soldyrkare alltid en soldyrkare. Det är ju för underbart med bryggorna i Sjöstaden och där brukar vi sola eller ha picknic. Först låg jag på mage men det var ju lite obekvämt... Skruttan stretar emot! Sen vände jag mig på ryggoch det blev liv i luckan må jag säga. Tyckte väl inte om ljuset hihi. Men sen vände sig den lilla och det lugnade ner sig i magen. En arbetskompis kom över och vi strosade omkring i Sjästaden och Sickla. Såklart var man ju tvungen att äta lite glass också :)
Bilderna är googlade

Inga kommentarer: