onsdag 16 juni 2010


Idag hade vi en skön och avslappnad dag, jag, maken och hunden. Först gick vi och fikade på ett gulligt fik här i Sjöstaden. Satt där i solen och myste. Sen tog vi en promenad till Nacka reservatet och lät vovven springa av sig. Kastade pinnar och hon var helt besatt. Hon flåsade som attans och så har jag aldrig sett henne. Hon har alltid haft otrolig kondis. Antar att hon börjar bli gammal. Sen åkte vi in till Love Stockholm. Vi såg inte så mycket men vi gick till en fin restaurang och åt gott. Bäbisen har sparkat som attans idag, hela magen leker hela havet stormar ;)

Någon snor min post!!! Fattar inte, så mycket har försvunnit. Jag tittade igenom posten innan jag gick till Sickla för att handla nya BH:ar ( ja igen, kan dessa boobisar aldrig sluta växa?) Då fanns det lite räkningar, en tidning och ett paket till nyblivna föräldrar. När jag sen kom tillbaka så var bara räkningarna kvar! Jag blir så arg!!!

I morgon åker vi till Rom!!! Jag är så överlycklig för det. Har aldrig varit där och jag ser fram emot maten, glassen och kaffet. Vinet får jag tyvärr låta bli... Vi ska bara mysa och ha det gott jag och maken. Vi kommer hem igen på söndag...

3 kommentarer:

Madde sa...

Oj vad förbannad jag skulle blir om någon snodde min post, anmäl det! Helt sjukt, vad ska folk in i en brevlåda att göra? Morr!!

Alma och vi sa...

Ha det alldeles underbart och ät MYCKET av deras goda goda glass!

Men, har inte ni sånna där postfack i porten? De ska man ju inte kunna ta post ur! Nån mer än brevbäraren som har nyckel tro?

Stor kram

Girl in Stockholm sa...

Hope you are having fun!