onsdag 21 juli 2010









Dessa produkter kom Kenitra med till mig i går och lite till. Jag älskar Victoria's Secret för det är bra kvalité och produkterna luktar gott. Trosorna är också så bekväma. Sen har hon också köpt en massa andra amerikanska produkter till oss, så som babykläder, mediciner och tandbleknings produkter. Men de kommer i dag. Ska bil spännande att se. Hahah känns som julafton!

Vaknade miljoner gånger i natt. För att vi gick så mycket i går så fick jag förvärkar. Men men nu har det gått över som tur är. Får ta det lite lugnare i dag. Vi ska åkat till Farsta Centrum med Kenitra och träffa Mia. Försökte locka med Karin också med att det är gratis parkering i Farsta. ;) Men hon nappande inte, hon hade andra planer för i dag. Ska bli så kul att bara umgås. Kenitra sover fortfarande vilket är ovanligt för henne men jag antar att hon har jetlag.

5 kommentarer:

Karin sa...

Hahaha tror du jag är så snål att jag inte skulle komma om jag fick betala parkering? haha

Keeya sa...

Nej absolut inte gumman! Hahah bara det att det är så långt för dig att åka från förorten! ;) Puusss min sköna!

Karin sa...

Hahaha

Energy sa...

Snygga trosor! Finns inget som Victoria´s!

emmademma sa...

Ohh jag saknar några produkter som jag har på beställning av en kompi ssom ska till NY i höst.. Ibland känns så nära så långt bort :)