måndag 16 augusti 2010

Fotografering


Började dagen med att träna lite med maken. Jag cyklade som vanligt medan Anders sprang. Var lite vindigt men när solen tittade fram var det skönt. Sen åt jag lunch med Andrea. Vi jobbar ihop på sjukan och det är en tjej med världens bästa inställning till livet. Plus att hon har bra humor!

På kvällen fotades vi av två kompisar. Marcus är Anders barndomsvän och Claudio är en rolig och trevlig kille. Båda killarna arbetar med film och fotografering. Vi tog bilder på magen och lite familjebilder. Har tyvärr inte bilderna än utan får ta och vänta på dem.

Nu så har skruttan hicka igen ;)

1 kommentar:

emmademma sa...

Vad stooor du är nu! När ska vi ses då så jag får känna på magen?? Är så ledsen att jag missar din babyshower men jag hinner nog inte komma tillbaka till stan i rätt tid! Det är syrran som kör så jag måste anpassa mig efter henne och hennes karl.