tisdag 17 augusti 2010

Något går sönder och annat fixas!


Nu har Marcus förstört två av våra matbordsstolar. Hahah det syns inte på dem men ryggstöden har gett efter. Dags att köpa nya kanske?


Jag har verkligen en händig karl. Han fixade ångbastun bättre än rörmokaren. Med hjälp av svärfar fick de allt att fungera och vi slipper att ha en stor damm i badrummet efter varje dusch. Nu måste vi bara fixa så att elen inte slås av när ångan är på i bastun. Men det får vi be någon av våra elektriker kompisar att göra.

4 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Det har jag också hört att man gör men varit med om flera som fått tidigare eller prick på utsatt datum med! :-)

Å va roligt! Hos fotograf eller?
Jag skulle också vilja föreviga magen med "proffsiga" foton..Å sen är jag lite sugen på att glöra en gipsavnjutning av magen med! :-)
´
ha en bra dag! kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ångbastu!
Vilken lyx!

floosan sa...

åå lyxigt värre, om det funkar vill säga ;) höhö

Anna-Gravid sa...

Ja fast jag är sällan inne där nuför tiden!

kramen