onsdag 18 augusti 2010

Städar i badrummet

Vet ni hur många deodoranter jag hittade? Jo det ska jag berätta: 11 stycken! 11 stycken! Helt otroligt! Varför köper man prylar som man sen bara stuvar in i skåpen? Berättade för maken om deon och hans kommentar var att men jag har ju bara 3. Men jag kan berätta för er att han har 6 stycken! Alltså mer än mig, hahah!


Skåpet EFTER att jag har rensat! Fortfarande massa prylar. Mellan hyllan har tre lådor fulla med saker. Det är strängt köpförbud hos oss nu!

3 kommentarer:

emmademma sa...

haha! Ja... Vad skulleman göra utan deo.... ?.... Vad trevligt med en visit till Finland! Hoppas ni får det mysigt! Jag åker bort helgen då när ni kommer hem i övrigt så har inte jag heller något inplanerat. Så hojta till när du är hemma och tillgänglig för att ses så styr vi upp något! Kramkram!

Anna-Gravid sa...

Haha ingen risk att ni luktar svett heller! hahahaha!

Ja fina är dom allt, synd bara att bilden var på Leilas Biscotti..inte mina..Fast dom blev fina dom med! :-)

Önskar dig en bra dag! Några roliga planer?

kram

floosan sa...

haha ja hur blir det så, upptäckte detsamma när jag städade skåpet suck