tisdag 21 september 2010

Dagens händelser

Vaknade tidigt i morse. Kl 6 gick jag upp?! Haha jag kanske börjar ställa om mig ;) Åkte sen till tandläkaren och det var dyrt igen. Autsh, men, men tänder är sådant som är viktigt att ta hand om så jag betalar det. Min mamma har kommit till Sverige så det är kul att få umgås med henne. Hon sover över hos andra anhöriga men det är nära så jag får ha henne för mig själv på dagarna.

Kvällen avslutades med lite brödbak, följde inte riktigt receptet så degen reste sig något... :)

6 kommentarer:

Vi2blir3.se - Malin sa...

Hihi ska du säga som bakar på idag ;)

Ja jag gillar att laga mat och framför allt bjuda andra ;) så tråkigt att äta ensam! Tror jag brås på min mor som bakar och pysslar i köket hon med! Men de är ju så roligt =)

Babydjungeln - tävling pågår sa...

så fina bröd hoppas de blev bra med egen recept :D

Njut av tiden med din mamma bredvid!

;)

sara - mamma till wilda sa...

Vad duktig du är som bakar bröd och allt. Borde jag oxå göra minsann

Anna-Gravid sa...

Ja, snart ÄR dom ju faktiskt här våra små! Gud så underbart!

Jag har verkligen ställt om mug och blivit mer morgonpigg! :-)

hoppas dagen din blir bra!
kramen

floosan sa...

Va gott med nybakat bröd

Becca-I väntans tider sa...

Ja, man blir väldigt varm i hjärtat när någon tar sig tid att göra något sådant :)

Gud vad gott med nybakat bröd! Och mysigt att ha sin mamma på besök :)
Kram