onsdag 1 september 2010

Lång dag... Men trevlig :)

Jag gick upp tidigt idag för jag känner att jag vill få det klart här innan skruttan kommer. Man vet ju aldrig när de små rackarna vill titta ut. ;) Så jag fixade med bebiskläderna. Får dock ha dem temporärt i ett annat skåp för Kenitra bor i det lilla rummet. Vi har också plockat fram barnvagnen så att vi kan öva att gå med den och hunden. Eller rättare sagt öva Clara att gå bredvid vagnen.

Mia kom efter skolan så vi gick till Sickla för att äta lunch med Kenitra. Som vanligt är det mycket skratt med tjejerna. Efter det har jag och Anders ordnat med alla prylar här hemma och i källaren. Hahah känn som ett evighets projekt... ;) Men det är så sant så att man boar inför bebisen. Skruttan har verkligen kämpat där inne i magen. Känns som att hon är på väg ut men liksom siktar fel... Gör så ont i bland att jag skriker till. Längtar så efter henne!


Mia tog bild på min mage idag. Jag tycker att magen har vuxit hur mycket som helst bara under denna dag?! 

2 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Mysmagen!

Ja precis så tänkte ga med! Långa, varma och härliga koftor att ha under jackan (som absolut inte går att stänga!) får duga tills bebis är ute! Känns lite onödigt att köpa ny jag jacka innan liksom!

Hoppas dagen din blir bra!

kramen!

BabyLuka sa...

Hej snygging!

Grannen här! Har du hittat strumpan? Ett tips, de brukar landa emellan vecken inuti tvättmaskinen - har hänt oss ett antal gånger. Värst när de har fastnat en färgstrumpa och man sedan skall tvätta vita kläder... hmmm not fun!

Vad sägs om en kaffe imorgon? Antingen hemma hos mig eller ute?

Kramar!