söndag 28 november 2010

Första advent.

Idag skulle vi leta efter en snygg handväska till mig. Hittade inget i Nacka Forum men jag har spanat in några stycken. En DKNY som jag älskar och sen några billigare. Anders har lovat att jag ska få en. :) Men vi hittade rediga vinterskor till mig. Det behövs för jag kommer att gå mycket ute med hunden och vagnen. Efter det åkte vi till Mella och Erik och tittade på deras nya villa. Jätte fin var den och stor! :)

Nu ser det ut så här hemma hos oss:



Tredje året på rad som vi har dessa stjärnor. Älskar dem fortfarande men de börjar spricka i sömmarna. Få se om de håller till nästa år.

Lite mager hyacint? 

Liljorna fick vi av Cissi och Staffan.

Jag önskar er alla en mysig advent!

5 kommentarer:

teddy sa...

Sååå fint ni har julpyntat :)
Vi gjorde julfint igår.

Jasså kan hypofystumören försvinna efter graviditeten? Visste jag inte. Så bra i så fall :)
Hur fick du reda på att du hade en sådan sak???

Jag åkte in med halvsides förlamning och då upptäckte de detta. Skitläskigt innan man fick reda på att det inte var så farligt....

usha.

kram o trevlig kväll

teddy sa...

Nja min är inte så stor och som sagt så kan de ju inte sprida sig vilket är bra.
Jag vet inte varför jag blev så där förlamad på ena sidan men tror att det kan bero på alla migrän som jag har.
Äter ingen medicin och de ansåg den inte så pass stor att den skulle behöva plockas ut.

Annars kan de enkelt göra det genom näsan- vilket är jätte bra.
Så länge de inte behöver öppna upp hela skallen...

Vem har sagt att det inte går att amma?
Kan du inte skrippa medicinen under några månader och amma iaf?

kram å dig

Becca-Mamma till Ellen sa...

Så mysigt och fint ni har det där hemma :) Underbara liljor! Hoppas ni kunnat njuta av er första advent som tre i familjen :D Kramar

Caroline sa...

Ser att ni också har julmysigt! Visst är det lite härligt att njuta av levande ljus, julblommor och mys i soffan med bebisarna!

Babydjungeln - tävling pågår sa...

åh så mysigt :D