torsdag 27 januari 2011

Dagens babysim

Idag var vi för första gången på babysim. Den var 15:30 och Lovisa ville inte riktigt sova på dagen förutom korta stunder. Så hon var väldigt trött när vi kom dit. Först var det jätte kul tyckte hon. Sen kom pappa (som kom lite sent från jobbet) och plötsligt gav en puss. Då blev Skruttan rädd. Sen fick hon en kallsup och då bröt vrålet ut. Hon grät och grät. Gick upp med henne och hon höll på att somna i min famn. Men innan gråten verkade hon gilla det väldigt mycket. Hon flöt som en kork gumman. Efter babysimmet däckade hon totalt. Men nu på kvällen har hon haft det svårt att komma till ro. Jag tycker det känns som att hon har feber men det tyckte inte maken. Men vem av oss är den sjukvårsdkunniga... ;) I detta tillfälle skulle det vara bra att ha en fungerande och snabb örontemp. Får väl fixa en sådan. Hoppas att det blir bättre nästa gång :D


5 kommentarer:

Stina sa...

Hej. Å va mysigt, vist är det underbart att se dom i vatten? Ha en underbar fredag. Kramar

donken sa...

tack! ja nu mot slutet är fan ingenting roligt längre. jag är så jävla förbannad. heela tiden. jag börjar snart lipa, jag ooorkar inte må såhär, varken fysiskt eller psykiskt. Både ha ont överallt o så massa värkar ohc så kommer det foglossning o så kan jag inte röra mig å så är jag så jääävlaaa sur, och blir smälla-dörrar-sur så fort nåt händer, minstalilla.

låt min ba slippa detta snart.. :/

donken sa...

gick det över av sig självt sen? febern alltså och allt.

mys o simma sådär! vi gjorde aldrig det, har inte ens vågat mig ta vincent till ett badhus.. jag har ju kass syn. och är rädd att halka. :/

Becca-Mamma till Ellen sa...

Vad söta ni är :) mysigt med babysim. Vårt drar igång i mars, ska bli riktigt roligt :D Och jag lovar att inte försvinna helt ;) Blev glad av din kommentar. Puss, ha en mysig helg

Caroline sa...

Visst är det kul med babysim! Så söt hon är!