tisdag 25 januari 2011

Har tagit det piano

Ja som rubriken lyder har jag tagit det piano. Har varit något fruktansvärt trött och haft hemsk träningsvärk.  För länge sedan, tiden innan graviditeten hade jag lårmuskler som klarade av spinning och utan att få träningsvärk men nu har de förtvinat. Så det har vi försökt träna upp, jag och mina muskler. Var på spinning igår och idag mår jag bra, tjohoo! Och så är jag inte så trött heller för maken har tagit Skruttan helt ensam några nätter och Skruttan har varit så snäll och sovit bra. Hon har två kvällar nu somnat runt 20.00 och vaknat 6:30 för mat. Det tackar vi för och håller tummarna för att det skall fortsätta. Sen har vi också tagit bort mellan madrasserna (Ikea säng) från sängen för jag tyckte att den har blivit för mjuk. Nu har jag inte ont i ryggen heller. Så nu leker livet igen :)

Lovisa svängde 180 grader imorse. Ser ni kudden vid hennes sida? Det var startsträckan :)
Snart ska jag till salongen igen för återbesök för fransarna. Sedan skall vi åka och titta på soffor. Ja just det igår var vi på öppna förskolan och Lovisa älskade det. Hon tittade nyfiket på allt och log nästan hela tiden. Sen däckade hon och sov nästan 4 timmar på raken.

Inga kommentarer: