torsdag 3 februari 2011

Hört på facebook

Jag skrev tidigare om en bekant som skulle ha fått sin dotter två dagar efter oss. Detta barn föddes i början av augusti och gick bort i slutet av augusti. Tjejen skrev på sin status: Min älskade lilla flicka, jag kan fortfarande inte tro att du är borta. <3 Då får hon ett hemskt svar: Kära vän, sov gott. Livet är så...

Nej, nej, nej så skall det absolut inte vara även om det är så att barn dör. MEN man svarar inte så! Fy så kallt. Jag lider verkligen med tjejen ifråga.

3 kommentarer:

teddy sa...

Herre Jössen. Skriver man verkligen så? Var det en bekant till henne som skrev så???
Barn ska verkligen aldrig behöva dö. Livet ska verkligen inte få vara så!
Ush vilken kall människa.
Lider med din vän!

Tack för dina tankar kring föräldrarskap. Det är peppande.
kram på er och ha en fin torsdag

Liw sa...

Men vad?!?! Vad var det för hemsk människa som kommenterade så?
Då kan man håla k*ften istället tycker jag. Uj, verkligen den hemskaste tanken..

kram!

Jessica- Mamma till Melwin sa...

Är det sant??? Finns det verkligen människor som är så kalla? (man är väl själv för naiv och tror för gott om alla)

Det är verkligen INTE så, alla BARN är värda livet. Tyvärr är det ju inte så. Gud så hemskt.. Lider med din vän, bara tanken att förlora min son får mig att gråta....

Hoppas ni mår bra för övrigt =)
Jadu, dom har massa små lekar för sig de små liven.. Vem vet, det sägs ju att bern har ett öppet sinne.. Kankse en lossas kompis.. Melwin skrattar ibland mot ingenting och det ser näst intill ut som att han diskuterar och leker med "någon" . .

Må väl och ha en toppen fin dag