fredag 18 februari 2011

Önskelista

Just nu är min önskelista lång och det är inte bara för prylar utan mer sådant jag vill göra:

1. Sommar och sol står såklart högst upp på önskelistan just nu! Smått trött på vintern och maken och jag pratade återigen att flytta till varmare breddgrader.

2. Fixa klart sovrummet. Men väntar på att JM skall laga de sista sprickorna på väggen.

3. Fixa klart Lovisas rum. Det är helt ok nu men jag vill göra det finare.

4. Ny soffa! Soffan vi har är för liten och verkligen drar åt sig hundhåren. Den är mörkgrå och hunden är vit. Inte den bästa kombinationen kanske...

5. Åka till Danmark. Fråga mig inte varför men jag har verkligen lust att resa dit.

6. Åka tillbaka till Florida, Thailand, Paris, Kanada ja ni hör jag vill resa! Har abstinens för vi brukar resa 2-3 gånger per år.

3 kommentarer:

Liw sa...

Verkligen reseabstinens :)

Vem längtar inte efter solen och värmen, sommar vart är du?

kram

teddy sa...

Hej vänne.
Vet inte om du fick mitt svar eftersom internet är såååå knäpp ikväll.

Hur som.
Att resa är underbart.
Vädret påverkar så mycket.
Ibland undrar jag om sverige är förenat med liv....



kram på er o natti

i min lilla lilla värld sa...

Ja, det är mycket man vill här i livet hihihi