fredag 4 mars 2011

Helsinki - here we come!

I natt somnade jag och maken ihoppslingrade i soffan. Vaknade först kl 5 på morgonen när Lovisa ville ha morgonflaskan. Kan tillägga att jag inte har sovit så gott på länge :D Nu är Lovisa på gott humör och super gullig. Lade henne precis för att sova men hon verkar inte ett dugg trött fast hon har varit vaken sedan kl 7. Håller på att packa och det är ju en del man måste ha med sig när man reser med barn. Snart åker vi :D

Esplanaden på sommaren (Bilden är googlad)

Bilden är googlad

6 kommentarer:

teddy sa...

Hallå i stugan.
tack du söta för peppningen! Det är gött att höra :)
Hoppas nu att ni får en strålande tid i Finland.
Jag kommer att kika efter en sådan stol. Är de väldigt hårda???
kram o trevlig helg.

Anna-Mamma till Kevin sa...

Tack, å detsamma! :)

Kevin är piggare! Skönt! Men jag tror minsann att jag fått en släng av hans bacill..Känner mig lite små"krasslig"!

Men men det gör inget! :)

KRAM

Anonym sa...

Nu har jag sammanställt veckans snällheter!

Becca-Mamma till Ellen sa...

Ha det super mysigt i Finland godingar! Puss och Kram

i min lilla lilla värld sa...

Hoppas ni haft det underbart!!

Magmusklerna finns kvar tack vare planken 2-3 gånger dagligen =)

Stina sa...

Hoppas ni har det bra i Finland. Kram