fredag 25 mars 2011

Sjuk bebis :(

Ja det vad Lovisa är idag. Stackaren, hon är jätte snorig och lyckades igen få in snoret i ögat. Tur så har jag lite kvar av dropparna vi köpte i Finland. Dom hjälpte snabbt senast. Hon vaknade och panikskrek några gånger i natt. Kunde väl inte andas normalt. Idag är hon förvånansvärt pigg fast jag ser ju att hon inte är på topp. Snoret rinner, hon är varm och ögat är infekterat. Vi var tvungna att ställa in dagens planer. Vi skulle ha träffats med mammagruppen idag och gått på museum. Jag har iaf varit duktig och började dagen med spinning kl 6:45. Sen har jag promenerat och städat medans Lovisa har sovit största delen av dagen. Nu väntar vi bara på att maken kommer hem med take away och skall inta mysfredag.

Bilden är googlad

4 kommentarer:

Anna-Mamma till Kevin sa...

Ja dom är ju det! Skiljer väl inte alls många dagar?

Fixar du all barnmat själv eller köper du på burk?

Ha en bra dag! KRAMIS

Anna-Mamma till Kevin sa...

Det är himla smart att göra så!

Är det nånting som inte gillas utav damen eller äter hon allt? :)

Anna-Mamma till Kevin sa...

Ja fast det ser ju olika gott ut om man säger så! :D Provade palsternacka häromdagen å då kom det genast en kväljning! Stackars! Fruktpurer har han än så länge bara fått smaka mango och plommon..

Har ni bytt ut nåt helt mål än?

Anna-Mamma till Kevin sa...

Roligt att få höra hur ni gör! :)

Jag har väl också tänkt börja med kött..men vet inte om jag ska dona själv eller köpa färdig..

Kevin dricker vatten! Mjölk väntar vi nog med ett tag!

Ger du henne vatten i pipmugg eller sin vanliga "ersättningsflaska"? Tänkte om det kunde ha nåt med saken att göra...

KRAM