måndag 18 juli 2011

Städa, tvätta, mata, städa, tvätta, mata

Ja det är vad mitt liv är idag. Lovisa har ätit bra de senaste dagarna MEN hon kladdar något fruktansvärt mycket. Så jag får sanera både henne, hunden, mig och köket efter varje måltid! Det hjälper inte att hon drar fram allt hon får tag på och så har jag behövt byta typ 5 bajsblöjor om dagen. Men jag älskar henne ändå! Hahah!

Igår var Mia och Leia och hälsade på. Så härligt att se barnen tycka om varandra så och leka så fint ihop. Leia älskar när Lovisa jagar henne med gåstolen. Hon blir inte ens arg när Lovisa drar i henne utan bara skrattar. Lovisa däremot ser upp mot Leia. Idag är det sista dagen Kenitra är här. Får se vad denna dag skall bjuda på.

Framtida pianist?

2 kommentarer:

Mira sa...

Haha, känner igen det där med sanering. Ella kladdar nåt fruktansvärt och jag kollar med avund på de barn som äter utan att få mat nån annanstans än i munnen.

Här är det hela stolen, leksaker, golvet, hela Ella och även jag själv som får en massa mat överallt.

Ha en fin vecka tjejen, kramisar!

Läste att snuttan sagt äiti oxå, mysigt!!

emmademma sa...

Vilket sjå du har! Det är aamma pyjamas vi har till våra småttingar, vår är också långärmad även om det inte syns på fotot :)