fredag 5 augusti 2011

Kärsön

Våran lilla sötnos älskar att bada!


Ser ni hållningen man måste ha nuförtiden? Kanske därför ryggen knakade ihop. Men jag fick hjälp på Engelbrekts Kiropraktik. Faktiskt varje gång har jag mått så mycket bättre efteråt. Jag hade så ont i benen, fotlederna och när jag tänker efter så hade jag ont i ryggen också. Men efter behandlingen på ryggen blev allt så mycket bättre! Nu har jag fått strikta order om att ta det lugnt, kyla och inte sitta i för långa perioder.
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Tur att det finns folk som kan knäcka rätt sånt där hahaha

Mira sa...

Vad skönt att det blev bättre :)
Ella älskar oxå att bada, mysigt!

Yohanna i Las Palmas sa...

Jag visste väl det. Det är det som är felet. Hjälpa-liten-bebis-att-gå-hållningen. För visst har vi ont i ryggarna här också.
Kiropraktor nästa alltså ;)

Hälsningar
Yohanna