torsdag 29 december 2011

Depp och något att se fram emot

Ja så känns det just nu här hemma. Vi går omkring mest här hemma och väntar på morgondagens ultra. Tog ett bubbelvad hela familjen för att skingra tankarna lite. Är säkert ingen fara men jag nojjar mig ändå över vad de skall säga imorgon. Kommer att kräva mer konkreta svar! Förra gången talade doktorn till mig som ett barn. Jag förstod inte riktigt vad som skedde för jag mår ju bra. Men nu är jag mer förberedd och vet vad jag skall fråga. Jag skulle ju vilja fortsätta att jobba lite till iaf. Trivs på mitt jobb.

Det jag ser fram emot iaf är nyår. Då har vi bjudit över lite vänner för nyårsfirande. Kommer inte bli så mycket party men destu mer mys och avslappnat häng. Precis det jag vill ha nu. Få bara vara med underbara människor.

Grannens julbelysning lyser iaf upp kvarteret... ;) ;)

2 kommentarer:

Mira sa...

Håller alla tummar och tår för er imorrn vännen!!

Massa styrkekramar

Stina sa...

Håller alla världens tummar att allt kommer gå fint imorgon. Stor kram