onsdag 7 december 2011

Finska självständighetsdagen

Igår var det finska självständighetsdagen och den firade vi idag. Sanna som håller i finska öppnis ordnade en trevlig fest för oss. Det tackar vi för :) barnen fick presenter och hade det roligt. Lovisa gick mycket själv på festen. Och som vanligt charmade hon alla med sitt göada humör. Däremot var inte min foglossning så glad när jag fick springa efter henne och sen promenera från Sjöstaden hit till Danvikshem. Det är nämligen mesta dels uppförsbacke. Anders kunde inte följa med för han pluggar upp sin matte så jag drog vagnen själv. Nu slocknade en lycklig tjej och jag skall mysa i soffan med alkoholfri glögg och en bok.

1 kommentar:

Mira sa...

Mysigt! Förra året firade vi, då hade min kompis Malin en bjudning hos sig, det var skoj.
I år glömde jag bort det helt i husköp och allt ;-)

Massa kramar