onsdag 14 december 2011

Kaos

Ja det är vad det är just nu. Vi hittar inget här hemma och det tar tid att packa upp. Jag kan ju inte lyfta och bära, fast jag gör det ändå ibland. Men det resulterar såklart i foglossning. Lovisa sprider också gärna saker överallt! ;) Clara mår iaf bra och är hemma igen. Hon har magsjuka och äter specialkost nu.

Jag skulle så gärna julpynta men måste få bättre ordning först. Inte lätt när en av oss jobbar helatiden.

Vi bastade igår för första gången här hemma. Så härligt med egen bastu och den var bra! Väldigt bra för att vara en svensk bastu ;) Lovisa gillar också att basta. Jag läser era bloggar men har problem att kommentera. Har fortfarande ingen tillgång till dator så jag surfar allt på mobilen. Bjuder på lite osminkade morgon bilder på oss.

2 kommentarer:

Eini sa...

Hade gärna kommit ut och hjälpt dig lite men vill inte gärna smitta ner Lovisa med Isabellas falska krupp. Men när vi är friska kommer vi gärna ut och bastar :-) Kramar!

Mira sa...

Fina ni är!Skönt med bastu!

vi ska bygga en när vi flyttar till huset, längtar =)