torsdag 22 december 2011

Sjuk och kaos.

Det är inte så lätt att vara på topp när man är förkyld och har foglossning. Och så skall man försöka fixa fint inför julen. Vi skall nämligen ha gäster. Min vän Jani och hans söta tjej Gonnie från Holland. Tycker det är jätte mysigt att ha folk över och ser fram emot det. Men nu är det jobbigt när jag tittar på kaoset. Och jobbigt just för att jag är sjuk. Är hemma från jobbet också vilket är trist. Men imorgon skall vi på ultra :)

Bjuder på en bild från huset. Mycket skall göras men det får vi ta lite i taget. Gardinerna skall bytas, fåtöljerna kläs om och möbler skall målas om. Vill också måla om väggarna och jag vill ha en fototapet vi tv-hörnan. Sen är det en massa annat som jag vill göra. Men som sagt lite i taget och så skall jag ju klämma ut en unge också ;)

1 kommentar:

Estelle sa...

Hej sötis, tittar på bilderna på din blogg och Alice utropar... titta där är Lovisa min bästa kompis!!! Hur söt kan man bli :)
Krya på dig!

Puss