fredag 17 februari 2012

Magbild v 32 och ultra

Vi är fortfarande sänkta. Anders mådde inte alls bra men ändå gick han till jobbet. Jag har hosta och ont i halsen. Tittar mig själv i spegeln och känner mig som skuggan av mig själv...

Men fick positiva besked på ultrat i går. "Per-Arne" har vuxit 600 gram på två veckor. Förut var han -9 % på sin kurva men nu är han +7 %. Så nu väger han 2 kg! Själv har jag gått upp 9 kg vilket är precis lagom. Men jag känner mig stort som ett hus ändå. Jag måste fortsätta att gå på ultra en gång i veckan. Doktorn hittade inte ena artären till livmodern och på den andra fick jag en tvåa.

5 kommentarer:

Ellan sa...

Skönt att bebisen växer, snart är du i mål. Fina bilder på dig och magen.
Om du undrar vem jag är så hittade jag dig via blimamma.se då jag frågade om någon bloggade och du lämnade denna adressen då. Så jag har följd dig ,men tyvärr inte varit så bra på att kommentera. Är ju i samma bransch som du och väntar på bebis nr 4 i början på maj så idag går jag in i v 30.
Fortsatt lycka till och krya på er, kram

Anna-Mamma till Kevin sa...

Fiiiin(a) :)!
Va fort det går..snart är ni 4 i familjen! :)

Kram

Linn sa...

Vilka fina kort på dig! Vad skönt att plutten i magen växer på sig!! :-)
Kramis

Iisa sa...

Aikamoinen masu. Mutta kaunis olet! :)

Anna och Denver sa...

Jätte fin :) skönt att den lille har vuxit på sig! Tråkigt att s blivit dålig igen. Hoppas ni alla snart är ordentligt pigga och krya!

Kram!