tisdag 26 juni 2012

Två saker som gick snett idag...

Japp två saker gick snett. Först hos doktorn fick jag höra att min smärta är psykiskt och att jag bara får tänka på annat. Jahap så det vet doktorn efter att ha sett mig i vad då 10 minuter? Han sa också att det brukar bli så att folk tror att de har ont så gör de inget och det då blir en ond cirkel. Hhmmm ja ni som känner mig vet att jag inte är direkt den typen som sitter hemma och inte gör ngt. Bör nog byta doktor! Han är nämligen min nya husläkare efter flytten.

Nummer två var att vår nya skötväska gick sönder. Köpte i mars/april en Elodie details skötväska och hänget höll inte. Det blir reklamation på den.

Men jag har fina barn och familj iaf ;) Här är en bild på Harry som övar på att sitta upp i Bumbon. Och innan ngn säger att han är för ung så kan jag berätta att han sitter bara några minuter i taget. Andra bilden är från imorse när barnen hade precis vaknat. Det första Lovisa sa var: Hajje! Harry sprack upp i ett leende när han såg syrran.

2 kommentarer:

Ellan sa...

Dessa läkare är ett kapitel för sig självs ;( Snygg napp Lovisa har. Trevlig onsdag, kram!!

Jenny sa...

Små sötnosar... ! :-)
Man skulle kunna skriva ett helt uppslagsverk om dålig sjukvård... :-P Hoppas du hittar en bättre läkare!