tisdag 9 oktober 2012

Sjuk i huvudet?

Så, då har man röntgat huvudet igen. Får se om det finns ngt där inne? Skulle bara titta till min lilla tumör hur den mår eller har den rentav försvunnit? Den är godartat och ligger i hypofysen, så det är inget att oroa sig för. Däremot har jag fått lite synbortfall. Jobbade natten som var och gick dit direkt. Lyckades tom somna i magnetkamerans oljud. Det tycker jag var bra jobbat. Fast man ligger galet bekvämt och som småbarnsförälder var detta lite som spa för mig. Nja egen tid iaf.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Usch så obehagligt! Tänker de inte göra något åt din tumör? Kram på dig!

Karin sa...

Haha somna i magnetkameran. Ja det skulle väl vara du som gör det.

Hoppas svaret är bra!

Ellan sa...

Jag hade nog föredragit ngt annat som egentid;) håller tummarna för ett bra svar min vän. Lev väl och ta hand om dig. Trevlig helg, puss och kram