lördag 10 november 2012

Magövningar

I torsdags skulle vi ha tjejkväll med mina godingar men Anders hade bokat fel dag. Så vi fick gå till en annan restaurang än den vi hade tänkt oss och det blev bara Alexandra och jag. Men vi hade mysigt bara vi också.

Igår hade jag bokat tid till vad jag trodde var en sjukgymnast för att hjälpa mig med min foglossning. Men det visade sig vara en kiropraktor men hon hade en massa bra bäckenbotten övningar till mig och idag har jag träningsvärk i muskler jag inte visste fanns. Nu jäklar ska jag komma iform och inte ha ont mer.

1 kommentar:

Jenny sa...

Men du, stackare, har du fortfarande ont efter foglossningen/graviditeten?! Vad har läkare/sjukvård sagt om det?! Du ska ju inte behöva ta tag i det där själv ens, din mvc borde ha remitterat dig till en sjukgymnast. Känner en tjej som fick bestående ryggproblem efter sin grav. Sju år efteråt kunde hon först börja jobba heltid igen - efter att ha arbetstränat/varit sjukskriven deltid i flera år (fast hon var sängliggande gick med rullator under sista tre månaderna av grav också). Det lidandet önskar man inte någon. Kram på dig!