söndag 19 maj 2013

ONT!

Jag har nu i över en veckas tid haft tilltagande smärta i rygg, axlar, nacke, panna och huvud. I torsdags ledde det till mitt värsta migränanfall någonsin. Jag kräktes 1 gång i kvarten hela dagen. När Anders och barnen kom hem fick de åka och köpa migrän medicin åt mig. Hörde hur Lovisa sa flera gånger: mamma sjuk, åka köpa medicin, mamma bli bättre. Sen sprang hon upp till mig med medicinen och klappade mig på huvudet. Själv var jag totalt utslagen och kunde knappt prata. Har sedan dess haft ont och imorse när jag vaknade så hade jag nackspärr och hela vänster sida från huvud till ben är helt stelt. Så nu har jag fått besöka HS för smärtlindring. Hoppas att det blir bättre snart.



2 kommentarer:

Ellan sa...

Aj aj aj, var rädd om dig. Många kramisar

Jenny sa...

usch o fy, hoppas du bli bra snart! M hade också migrän m kräkningar i helgen.