tisdag 5 november 2013

Doktorsbesök

Harry följer inte alls sin kurva och lägger nu 3 under medel. Då vill de följa upp barnen som ligger där. Vi har tagit hur många prover som helst och fler skall tas. Idag var vi iaf hos doktorn igen. Kunde inte säga så mycket förutom att vi fick mer astmamedicin, massa hudkrämer och näringsdrycker. Vi ska dit igen nästa fredag för mer konsultation och ta blod-och urinprov på lilleman. 

Anders jobbade heldag så jag åkte själv med barnen. Det tog lite längre än beräknat så jag hann inte med allt jag skulle göra så det fick bli Mac Donalds igen. Brukar inte äta hamburgare men nu för ovanlighetensskull har det blivit 2 gånger på en vecka. Hehe jaja, det är väl inte hela världen när det inte är en vana. 

När vi skulle åka hem med pendeln var det ett gammalt tåg. Fick hjälp att kliva på men när vi skulle av gjorde jag ett försök att klara det själv. Gick bra med vagnen men Lovisa lyckades på ngt vis få av sig skon och därför blev hon hängande i handtaget och min hand. När jag lyfte ner henne så trillade skon ner i springan mellan tåget och perrongen. Lilla hjärtat blev så ledsen. Men den fiskade vi upp när tåget hade åkt och hon blev glad igen.

Inga kommentarer: