onsdag 26 november 2014

Jobb och mys.

Förra fredagen gick vi på AW med jobbet. Har nog dem gulligaste kollegorna. Mycket kramar och stöttande. Massa skämt och det är precis så galen humor som vi sjukvårdspersonal älskar. Härligaste gänget faktiskt. Läkare, sjuksköterskor, undersköterskor och chefer umgås med varandra. Vi har det självklart tufft emellanåt men uppbackningen vi får utav varandra är alldeles otrolig.

Någon hade ställt ett oanvänt feasesrör mellan godiset ;)

Lördagen umgicks vi hela familjen. På kvällen kom min systerdotter för att vara barnvakt. Harry och Lovisa älskar kusinen. Bästa barnvakten ju <3 Anders och jag åkte in till staden för att äta middag. Kan säga att maten på Kristall var sämre än maten på Big Ben där vi var med jobbet kvällen innan. Men härligt att få umgås lite på tu man hand. 
Och på söndagen tog Anders med mig på hotellövernattning. Farmor och farfar sov över hos oss. Vi åkte till Grand hotell i Saltsjöbaden. Mina gamla hoods när jag var barn. Så vackert där. Rena idyllen och skulle kunna bo där igen. Hotellet var däremot helt öde av ngn anledning och lite slitet trots sin pampighet. 
När vi kom fram fick vi veta att restaurangen var stängd på söndagar och måndagar. Väldigt märkligt. Men vi åkte då istället till restaurang J i Nacka strand. Och vilken tur för maten var otroligt god. 
Efter middagen åkte vi tillbaka till hotellet för spa och skumpa. <3

Inga kommentarer: