tisdag 17 februari 2015

Två tuffa men härliga dagar

Jag började arbetsveckan med ett underbart medarbetarsamtal med min chef. Vår chef har samma värderingar som jag att alla människor har samma värde. Det ska inte spela någon roll vart ifrån någon kommer, har för religion, sexualitet eller ja vad som helst. Vi vill ha det tankesättet i vårt bemötande med både patienter och kollegor. Jag har även fått jobba med härliga kollegor, läkare, uskor och andra sjuksköterskor. Jag har även känt att jag kan driva och planera så att vi kan utveckla arbetet till det bättre för patienter och oss själva. Visst har vi fått jobba hårt men haft mycket skratt vid sidan om.

Jobbade kväll igår och dag idag så jag längtade efter mina små älsklingar. Idag har vi hunnit busa, skratta och även mysa. 

Inga kommentarer: