onsdag 14 oktober 2015

Helgen

ÅHar varit helt underbar helg igen. I fredags gick jag på AW med gamla kollegor och jisses vad jag saknar dem. Vi har alltid så sjukt roligt ihop och vår humor är långt ifrån rumsren. Vi är nog alla smått tokiga ;)
På lördagen åkte jag in till stan för att träffa min kära vän Saija från Finland. Hon var på dagskryssning med facket så vi åt lunch tillsammans. Vi var på Fridays på kungsan och satt ute i solen. Riktigt skönt var det i värmen. 
Magen är fortfarande svullen efter operationen och jag kan ännu inte träna men jag är galet nöjd med resultatet. Min hållning har också blivit bättre vilket var faktiskt den primära orsaken till operationen.

På söndagen gick jag och Terese på mässorna som var i helgen. Hem och villa, choklad och bak, och sist barnmässan. Vi åt en massa gott och testade flera olika viner.

Inga kommentarer: