tisdag 10 november 2015

Lovisas kalas

För några veckor sedan hade vi kalas för världens finaste Lovisa. Hon fyllde 5 i oktober och hon har vuxit till att bli en alldeles underbar liten person. Hon har mitt temperament och min envishet. Hon är lika social som jag och prata hål i till och med mitt huvud. Jag som pratar utan att ens veta om att jag pratar. Lovisa har empati och tar väl hand om mindre barn och vår hund Robin.

Lovisa ville ha ett Halloweenkalas så då bakade jag och Terese i det temat. Det blev Spöktårta, halloweentårta, spindlar, lätt rödsprängda ögon och diarré ;) 

Det var väldigt många som kom för att fira vår Lovisa och det är vi så tacksamma för. Hjärtat svällde över på mig när jag hörde alla sjunga för henne. Huset var proppfullt med folk och Lovisa fick en massa fina presenter.

1 kommentar:

Ellan sa...

Klart hon är värd ett toppenkille med många som kommer och firar denna kloka fina 5 åring. Grattis i efterskott!!!!! Vad duktig där som fixar ett sådant kalas, coolt! Storkars på er oh doggyn!!!!