tisdag 8 december 2009

Lagar köttgryta med röttvin

Första gången jag provar mig för att göra en sådan rätt... Men verkar bra än så länge. Problemet jag har bara med kött att jag lyckas nästan alltid göra det segt. Ska försöka att koka grytan på ettan istället. Hoppas det blir bättre... Doftar gott i alla fall :)

Har inga föreläsningar men uppsatsskrivande och tenta pluggande. Det är också min lediga vecka från jobbet så jag kan pusta ut lite i alla fall. I morgon pluggande + gym, torsdag lunch med sötaste barndomsvännen Monica och shopping på IKEA med maken. På fredag ska jag på ansiktsbehandling och sen kommer tjejerna hit för att plugga. På lördag ska vi ha lussefirande hos oss och det skall bli trevligt. :) Nu ska jag titta på unga mödrar. Heheh jag vet dåligt program men jag har ju en sån bäbisfeber!

Inga kommentarer: