onsdag 23 juni 2010

Busungen min!

Hihih vilken busunge jag har i magen då! Var hos barnmorskan idag och hon skulle lyssna på hjärtljuden. Lillskruttan sparkade så hårt på dopplern att barnorskan skrattade och sa: ja vi vet att du är där. Hon tyckte jag har en livlig krabat i magen. Och oja kan inte göra annat än att hålla med. Alla värden såg bra ut som tur är. Jag har gått upp 6 kilo och jag är i vecka 24. Jag som har ätit så onyttigt! Eller nja inte så onyttigt men mer godsaker än vad jag brukar göra i vanliga fall. Tyvärr bara att jag ska ha sådan foglossning. Har haft till och från men inatt började det göra riktigt ont! Först blev jag rädd att det var ngt annat för det gjorde ont i magen och ryggen. Men sen förstod jag att det är foglossning. Nu har jag svårt att gå och ska snart i väg till jobbet...


Lite bilder från Rom. Magbilder i vecka 23.

Här är vi vid den berömda fontänen och den är verkligen vacker!

Lägger ut fler bilder från Rom sen när jag får tag i att skriva ett inlägg från resan.

6 kommentarer:

emmademma sa...

Du är så vacker gumman! Du har en sådan fin mage... Kram!

Karin sa...

Jag kan av någon anledning inte klicka upp den sista bilden tyvärr, öfr den ser ut att vara riktigt riktigt schysst!

Keeya sa...

Tack stumpor ni är så söta! <3
Emma vad sägs om att komma över på en fika/glass i Sjöstaden nästa vecka? Robin har mitt nummer. :)

Karin sa...

förresten, vad fint o rosa det blev! förstod att du skulle byta nu när nya designer finns. Skitsnyggt!

Madde sa...

Vilka härliga bilder, fin mage du får i kläningen =) Härligt med sommar så man kan få visa upp magen nu ;)

Keeya sa...

Tack Madde det var verkligen gulligt sagt! :) Och visst är det underbart med sommar, så som man har längtat! :)

Grynis: heheh tack, det är ju du som är min blogg mentor ;) såg du förresten hur jag provade olika designs? Nu vill jag ha typ paint men för Mac så att jag skulle kunna försöka mig på en header... Kraaam!