onsdag 30 juni 2010

Förändringar på kroppen...

Ja som de flesta vet så förändras kroppen under graviditeten. Jag har inte lyckats undkomma och jag antar att mera kommer men här är en början.

Naveln har blivit mindre (snart poppar väl den ut?) - check
Massa och då menar jag en massa fräknar i ansiktet - check
Tandköttet blöder lätt - check
Naglarna växer som ogräs så akrylet poppar av (förvisso växte de mycket tidigare också men nu ännu mer) - check
Brösten blivit gigantiska! Får inte plats i något. (De är så stora att det är ju löjligt!) - check
Några celluliter har ploppat upp på rumpa och lår! (Mina lår som inte ens har ngt fett! Hur kan det vara möjligt?!) - check

1 kommentar:

Jessica- Blivande mamma sa...

Ha ha ha ha, jaa det är mycket som förändras med kroppen när ett litet liv växer sig stor i den!!! Men men, det är ju inte mycket att göra åt.. Bara gilla läget helt enkelt =)

Jaa, det är skönt att de kollar upp trycket mm. Hoppas även att jag kan få något som tar bort huvudvärken mm.. Annars då??? du jobbar inget längre eller hade jag fel nu ???

Trevlig sommardag till er, kram från oss =)