tisdag 22 juni 2010

Jobbar sex nätter denna vecka!

Nu har vi kommit tillbaka från en underbar resa. Jag ska sätta upp bilder och berätta om resan senare. Nu har jag inte orkat för det är lite krångligt att hålla på med bilderna. Tog också ungefär 300 bilder ;)

I går så messade Karin att hon och familjen var i Sjöstaden. Då fikade vi och firade hennes fästman Andreas som fyllde år. Lilla söta dottern Lova har verkligen vuxit, bara några månader gammal men har redan toffs :) Efter det umgicks jag nästan hela dagen med grannen och hennes son.

Anders har fått ett nytt jobb på Forex så han var trött och nöjd när han kom hem. Är så glad för min make som har fått ett nytt jobb. Själv så känner jag att jag inte riktigt orkar jobba natt nu. Svårt att gå och andas, har ont över allt och ett blodtryck som svänger. Och jag som ska jobba hela 6 nätter denna vecka och nästa vecka 4 nätter... Lill skrutten bökar på som bara den i magen... :)

Inga kommentarer: