måndag 27 september 2010

Gissningslek: När tror ni bebis tittar ut?

Ja då tänkte jag att göra som andra gravida bloggare och fråga er när tror ni ungen tittar ut? Och så får ni gissa på vikt och längd också. Jag ska ge er lite info som kanske underlättar gissandet och en bild som är tagen idag.

BF: 16/10
Barnets vikt för en månad sen: 1960 gram
Vissa nätter har jag en massa förvärkar medan andra nätter inga.
För två veckor sen var jag redan uppmjukad där nere.
Barnet ligger långt ner i bäckenet och är fortfarande ruckbar.
Magen har sjunkit ner.


Bjuder på denna bild, ser nämligen väldigt trött och svullen ut. ;)

5 kommentarer:

Jessica sa...

Jag tror att er lillskrutta tittar ut 5 oktober och väger 3150 gram..

KRAM från jessica och liten i magen

Babydjungeln - tävling pågår sa...

hmm 3147 och kommar 10/10-10 :)

svar: ja den är jätte mysig - har inte kunna hitta någon i butikkerne så kanske jag sku börja sälge dom, Alice har 3 och använder dom varje dag...

Caroline sa...

Hmm...Tror att bebben kommer den 6 oktober. 3050 g och 50 lång!

Gud så spännande! Ta hand om dig och vila mycket!

floosan sa...

Jag gissar på 14:onde klockan 14 =)

Becca-I väntans tider sa...

Jag tror bebisen väljer att titta ut den 12/10 :)
Du är jätte fin på bilden!