fredag 15 oktober 2010

BF imorgon.

Ja i morgon är Skruttan beräknad. Hoppas så mycket att hon kommer snart! Men det är sant att hon kommer när hon är redo. Fast jag tycker att hon är det nu! ;) Vissa av er har tipsad sex för att få igång förlossningen. Ja ni det har vi provat med flera gånger men nej, nej ingen bebis för det inte! ;)

39+6
39+6
39+6
Ja som ni ser på bilderna så har magen verkligen sjunkit ner. Kan tillägga att det är ganska tungt att bära på det. Känns som att Skruttan ligger lång ner i fiffi! ;) Och magen har verkligen blivit stor! :) I natt kände jag för första gången hur hon sparkade mot revbenen. Och nu har hon varit väldigt livlig i magen i flera timmar.

5 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Ja det kan ju i varje fall vara värt ett försök!:-)

Detsamma! Hoppas lillskruttan din kommer snart! Tänk om vi kunde få våra bebisar båda två denna helg!

Kramen

Estelle sa...

Ja du gumman,

jag trodde faktiskt för en kort stund att ni hade åkt in då du inte uppdaterat din blogg under dagen :)

Hoppas att hon kommer snart så att man får gosa lite. Om du har möjlighet så messa gärna när ni åker in och självklart när hon har kommit :D

Puss puss

sara - mamma till wilda sa...

Svarar på mejl senare. Bara så du vet =)

Tänk att dagen är kommen. Jag bara sitter och väntar på att du ska skriva att du är på väg in. Snälla gör det. Skriv innan du åker in. Det gjorde jag hehe

Karin sa...

Haha jag tänkte som estelle ;P

Karin sa...

Förresten - har en kompis som fick tvillingar i början av veckan. Tror de kom i typ 40+1. De vägde 3660 och 3990g och var 54 cm långa! Det du!