onsdag 13 oktober 2010

Bröllop och fotografering

Har inte berättat om min förkärlek för bröllop och fotografering. Jag är bara en amatörfotograf och borde ta tag i det mer. Borde gå på kurser och öva mycket mer men det har inte blivit av ännu.

Som liten älskade jag prinsessor och vad är inte närmare till att vara en prinsessa om inte bröllop? Tror att jag gör det för jag har alltid varit en "tjejig" tjej. Fast också "killig" och grov i mun ;). Beskriver nu hur jag är med genus fast jag är emot stereotyper. Gör det bara för att det är lättare att förklara. Men glöm inte bort var jag står i den frågan ;).

Här är lite bilder jag tog på mina kära vänners Mia och Davids bröllop förra året:















Jag har amatörlekt med bilderna i iPhoto. Vill lära mig mer om sådant.

4 kommentarer:

Anna-Gravid sa...

Jättefina bilder!!

Ja det känns nära men samtidigt så långt borta! Skum känsla!

Madde sa...

fint :) skuule oxå vilja lära mig redigera bilder... kram

Vi2blir3.se - Malin sa...

Men åh så fina bilder!

Bodde du närmare oss skulle du mer än gärna få komma och fota för oss =)

Becca-Mamma till Ellen sa...

Otroligt fina bilder! Du är jätte duktig.

Tack för din fina kommentar :) Jag tror också hon snart får slippa den. Ibland åker känslorna som en berg och dalbana och man blir så ledsen. Men jag är så glad över att hon annars mår så himla bra. Det ska man vara tacksam för :)

Hoppas listan ovan fungerar så det snart blir bebis :D Kram