onsdag 29 december 2010

Torsdagens händelser

Idag har det åter igen varit en fin dag. Det började så mysigt med mys i sängen med hela familjen. Efter frukosten spelade Anders gitarr till dottern som blev överlycklig igen. Hon verkligen älskar att lyssna på pappa och han älskar att spela för henne. Så underbart att se kärleken mellan dem! :) Jag älskar min lilla familj mest av allt!

Sen kom Anita en snabbis innan vi åkte alla 4 till salongen. Det blev såklart present utdelning och Lovisa älskade bodyn hon fick av Anita och hennes söta son Christian.

Saknar verkligen alla mina fina vänner i Finland! men som tur är så håller vi kontakt och hörs och ses så ofta vi kan. Och då känns det precis som vanligt.

Efter salongsbesöket gick jag, grannen och dottern och fikade. Mysigt med en tjejdag helt enkelt. Nu jobbar maken både kväll och natt vilket är tråkigt men jag och Lovisa hade en mys stund innan hon somnade i vår säng. Hoppas bara hon har somnat för natten...

1 kommentar:

madde sa...

hihi ser att du e lika snurrig som jag, det e ju onsdag idag =) Allt bra annars? Kram