söndag 2 januari 2011

Nyårsdagen

Ja den spenderades här hemma med mig och Lovisa. Maken jobbade heldag. Igentligen skulle vi åkt hem till Karin, Andreas och Lova men alla är vi förkylda så det blev inget. Så jag och Lovisa fick en välbehövlig mor och dotter mysdag. Ville bara hålla om henne och gosa med henne hela dagen. Hon har fått så mycket intryck de senaste dagarna att hon var slut stackaren.

Idag ska vi fortsätta med mysdagen och kanske nu hunden vågar sig på en promenad. Igår gick hon bara snabbt ut för att kissa och sen snabbt in igen. Stackaren så rädd för fyrverkerierna.

På tisdag ska vi börja på våran diet. Jag ser så fram emot det! Har så ont i mina muskler och leder och smärtan försvinner när jag har gjort dieten. Tanken var att börja på måndag men vi har kvar sådan mat som inte ingår i dieten så vi tänkte att det är bättre att äta upp det först.

6 kommentarer:

donken sa...

låter himla vettigt, dedär. :)
vad är det för en diet ni ska börja med? jävla ball bröllopsbild du hade där förresten ;) hehe...!

Liw sa...

Mysdagar är välbehövliga :-)
Här hemma jobbar mannen natt så jag och Mait får vara mycket själva vi med :-(
kram

Caroline sa...

Här ska det också hållas igen på kalorierna nu! Och ja, snart är jag blond igen, längtar!!

Stackars voffsingen, hade en hund som också var jätterädd, vet hur det är. Kram

sara - mamma till wilda sa...

Det kan lätt bli för mycket för di små =)

Vi2blir3.se - Malin sa...

Huvva, förkylda ni också:/ fy för de!

Ja visst är produkterna bra? Dom bästa som finns och tänk helt plötsligt så ser man männsklig ut ;-) iaf känner jag mig männsklig ^^

Becca-Mamma till Ellen sa...

Mysigt med mor-dotter dag :) Hoppas er förkylning släppt! God fortsättning på er gumman. Kramar