torsdag 12 maj 2011

Tjejmys 1

Bloggade inte igår för Lovisa var dålig och jag hade solsting. Sen var det full fart hela dagen. På dagen träffade vi lite mammor från mammagruppen och åt lunch med dem. PÅ kvällen kom Estelle med sin Alice och Alexandra över för lite tjejmys. Jag lagade auberginegratäng med köttfärs och fetaost till dem medans barnen lekte med varandra.


Så här glad blir Lovisa när hon ser Alice

Kanske lite för glad... Stackars Alice


Estelle och Alice sov över och tyvärr var Alexandra tvungen att åka hem. Lovisa är sjuk så hon rosslade och sov oroligt. Hon hade för första gången hög feber för att vara hon. 38 grader hade hon stackaren så jag sov på en madrass i hennes rum. Inatt skall hon sova med mig har jag bestämt mig.

Det blev lite parkhäng för det utlovade regnet kom aldrig.

Lovisa gungar för första gången i sitt liv och det tyckte hon klart om.



 Det var super mysigt att ha tjejerna här så vi skall absolut inte klaga. Men vi saknar maken/pappa ändå :(
Imorgon skall vi till Mia och Leia för lite mer tjejmys. Underbart att man har så många fina vänner!


1 kommentar: