onsdag 21 september 2011

Bloggmingel

Gick till mamma bloggminglet ikväll som barnshopping.se hade anordnat. Blev lite spontant för jag såg först idag att den var. Mejlade dem och fick komma för ngn hade avbokat. Träffade vackra Reneida igen och hennes trevliga vän. Reneida och jag har så otroligt mycket gemensamt fast vi har vara sets två gånger irl. Känns som vi har alltid känt varandra. Ni hittar hennes blogg bland mina favoriter. Sprang också på Britta från Britta bloggar. Trevligt, trevligt. Det bjöds på dricka och cocktail snacks. Sen så klart fick man en massa saker och en fin goodybag med en mängd med prylar. Denna mamma är mer än nöjd. Känns skönt att ha lite tur emellanåt också...







- Posted using BlogPress from myr iPhone

4 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Än en gång undrar jag varför jag inte bor i Sthlm?

Stina sa...

Härligt och roligt du haft det. Kan inte vi ta en dag snart och ses? ni är jätte välkomna hit till Eskilstuna. Kram

Jessica-mamma till melwin sa...

hej fina ni... Hoppas ni mår bra...

Roligt med mammabloggsmingel :)

Har åter varit inne och röstat på er lilla skatt :)
trevlig helg tille r.. KRAMIS

Alma och vi sa...

Fina fina fina fina du! Håller med, känns så naturligt att träffa dig! Gillade oxå goodiebagen, massa bra saker.

Ha en härlig dag så ses vi förhoppningsvis på kalajset! Alma undrar vad Lovisa önskar sig! :-)

PUSS