fredag 9 september 2011

Tack alla söta vänner!

Vill passa på att tacka er alla som röstar på Lovisa. Det värmer om hjärtat :) Hoppas ni mår bra allihopa. Jag är fortfarande lite seg så därför fortfarande dåligt bloggande. Vi har satt all energi på Lovisa. Hahah till och med så pass mycket att hemmet ser ut som en bomb. Eller nja bomb och bomb men hur vi än plockar så är det stökigt?

Lägger till en bild på Sjöstaden by night. Det är verkligen vackert här och ett underbart ställe att bo på. Synd bara att det inte finns villor också ;)

6 kommentarer:

Liw sa...

Jag förstår dig till fullo. Här är orken inte heller på topp eller motivationen för den delen.

kram

Mira sa...

Hej gumman!
Jag säger bara underbart! Så fattar du vad jag menar! ;-)

Massa kramar

donken sa...

1075 röster nu och hon leeeder ju ;)
jaaaa, här ser också ut som fan. Just nu har Vincent länsat sängen på kuddar och täcken, och har en myshög. våran säng alltså... :P
haha.
nu- potatiskaka! :P

ps keeya, skaru va mä å tävla? :D

Babydjungeln.se - Jeanette sa...

Fint! och hoppas hon vinnar

Jessica-mamma till melwin sa...

Har åter igen lagt in en röst på din gullunge =) och jag ser att det är otroligt spännande då det skiljer sååå lite mellan dig lovisa och andraplatsen...

Hoppas ni kryat på er och att ni får en fin vecka.. STOR KRAM

Anonym sa...

Fin bild!