lördag 8 oktober 2011

Högt blodtryck och inlagd på sjukan.

När jag var gravid med Lovisa fick jag högt blodtryck som tyvärr har hållit i sig. Nu har jag efter nattpassen mått otroligt dåligt. Haft ont i huvudet och kräkts. Har haft det innan också men den här gången höll det i sig. Natten som var sov jag inte mycket pga huvudvärken. Trycket steg bara fast jag tog extra blodtrycks sänkande mediciner. Så imorse körde Anders mig till SÖS. Är nu inlagd över natten för övervakning. Nu har jag fått ligga raklång på sängen hela dagen och det har gjort under med trycket. Natten som var låg jag på 140/100 och nyss låg jag på 110/70. Härligt! Har bara lite eftersviter men mår betydligt mycket bättre.

2 kommentarer:

Linn sa...

Hoppas att du mår bättre snart!! Stor kram

Anonym sa...

Krya på dig! Kram, Anita