måndag 2 januari 2012

Presentkort och rea!

Fick två stycken presentkort på PoP av Karin. Det tackar vi för! Fick nämligen en tröja och ett par mjukisbrallor gratis! Tack tack! Sen handlade vi kläder från Zara för en billig peng. Vårjacka, 3 tröjor, 1 pyjamas, 1 tjock tröja och 1 par byxor för 500 kr. Det tackar vi också för. Gillar Zaras barnkläder för de är helt enkelt mer min stil. Synd bara att det mesta var redan utplockat. Vi handlade på Nacka Forum och passade på att säga hej till Donna som jobbar där. Kul att se dig igen tjejen!

Imorgon skall jag börja jobba igen. Känns skönt faktiskt. Men jag har restriktioner. Får inte lyfta, bära eller stressa alls. Om jag skulle bli trött eller börja må sämre måste jag sluta jobba på en gång. Känns lite konstigt...

4 kommentarer:

Karin sa...

Ni får gärna ge tillbaka vid tillfälle. Tydligen uppdateras det runt ettsnåret på natten. Jag ska utnyttja mitt presentkort som ajg redan har imorgon, sen kan man nog ge fler. :)

emmademma sa...

Vad kul med lite nya kläder! Rean just nu. Är fantastisk. Lycka till på jobbet imorrn! Kram

Mira sa...

Hoppas det gått bra på jobbet idag, kom ihåg att ta det så lugnt du kan vännen!

Kram

Donna sa...

Kul att se dig med gumman. Ni måste komma och hälsa på fler gånger! Kanske hinna med en fika också :) kramis