torsdag 15 mars 2012

Borsta tänderna

Som så många andra barn gillar inte Lovisa att borsta tänderna. Det är mest bara skrik och stretande. Men sen kom jag på idén att borsta samtidigt mina. Det blev en hitt och ännu roligare var ju när Skruttan fick borsta mina. Så det kör vi på här nuförtiden. Jag borstar Lovisas och hon borstar mina... ;) sen så verkar damen ha redan nu en bestämd smak. Skulle klä på henne en tröja och då blev det skrik igen. Visade upp då två tröjor och frågade vilken vill hon ha. Då pekade hon på den andra och efter det gick det hur lätt som helst. Haha ungen är inte ens 1,5 ännu och redan kräsen! ;)

Idag skall jag på ultra och andra kontroller igen. Liw du har rätt alla mina symptom är symptom på havandeskapsförgiftning. Men än så länge är de så vaga. Skall dock be att vi kollar om jag har protein i urinen.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Håller mina tummar att det inte är havandeskapsförgiftning! *kramar*
Och sött med tandborstningen - och bestämd vilja. :-D Blir nog en rolig storasyster det där. ;-)

Karin sa...

Nu tycker jag att du inte behöver havandeskapsförgifning, så vi avbeställer det va?