söndag 4 mars 2012

Grodor...

En till groda som jag har släppt ur mig:

Jag och Anders hade varit i Egypten och blev då som så många andra dåliga i magen. Jag jobbar ju med äldre så jag blev avstängd från jobbet, för att utesluta salmonella eller något annat som är dödligt för de äldre. Mådde några dagar senare bättre så jag, Mia och Lindha gick då en kväll till MS Gerdas som är ett trevligt sommar uteställe här i Stockholm. (Som dessvärre har brunnit upp) Jag och Mia skulle beställa vid baren och Mia undrar lite om min avstängning och om det är smittsamt. Vilket jag besvarar med: Jag är nog inte sjuk och det skulle bara vara smittsamt om du skulle slicka mig. Den manliga bartendern blev helt ställd och till sig. Mia som är rätt pryd började fnittra hysteriskt och generat och det tog ett tag innan jag fattade vad jag hade sagt. Hahah typiskt mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är bara pryd i jämförelse med dig! Puss M

Keeya sa...

Hehe ;) eller Mia du har ju blivit mindre pryd :D puss darling!