söndag 11 mars 2012

Junibacken och aj!!!

Igår var jag och dottern på Junibacken med några vänner. Galet mycket folk men trevligt hade vi :) Sen promenerade vi därifrån till T-centralen. Ooaaaj var nog inte så smart för jösses vad ont jag hade i fogarna efter det. Kunde knappt röra mig. Bättre idag iaf.

Men mina händer gör så ont. Är så svullen överallt. Ser prickar framför ögonen, har ont i övre delen av magen och blodtrycket har stigit lite. Men symptomen är ändå så vaga så jag tror inte de kommer göra något på en söndag. Sist jag var hos doktorn förra onsdagen tyckte inte hon att det var så alvarligt. Lite mer symptom nu än då men inte markant. Får väl avvakta tills på torsdag då jag har tid på spec. mvc för tillväxt ultra, ctg, doktor och Bm.

1 kommentar:

Karin sa...

Då var det väl en jäkla tur att du inte kom hit idag! ;)