torsdag 9 augusti 2012

Tack och godnatt!

Som många av er har säkert märkt så älskar jag familjelivet. Men vissa kvällar som denna har jag lust att fly till en varm härlig solstrand utomlands långt borta med en god drink i handen. Eller okej då, jag skulle nöja mig med att bara stänga dörren om mig, krypa ner i sängen med en bra bok. Eller bara få duscha ifred. Jag skulle till och med nöja mig med att bara få skita i fred.

Kvällen innehöll:
- skrik och bråk
- trots, inget skulle göras som mamma bad
- panikhunger
- ramla konstant och göra sig illa
- kasta mat på golvet
- bajsa på golvet
Och tadaa, här kommer punshlinen! Harry får pepparkorn i ögonen! Lovisa tycket att Harry skulle kryddas upp lite. Stackars liten. Så tapper och tålig fast han är en känslig kille. Grät inte värst mycket. Blev bara lite rödögd. Vilken tur Harry hade iaf att ha en mamma som har jobbat på ögonsjukhuset...

2 kommentarer:

Ellan sa...

Som en dag här fast annorlunda....... Skickar en kram och i morgon är en annan dag! Det är tur dessa dagar är få och GLÄDJEN de små liven ger oss överväger allt!

Jenny sa...

Vilken intressant afton du måste haft... hoppas helgen blir lugnare!