fredag 23 maj 2014

God morgon

Harry väckte Lovisa i morse. Hon går varje morgon och hämtar näringsdrycker till dem och så tittar de på tv tillsammans medan vi får vila vidare. Lovisa sover gärna längre men Harry är morgonpigg. Men i morse väckte han henne, drack sin näringsdryck och kom och lade sig med mig igen. Nu sussar han sött bredvid mig och det brukar aldrig hända. Måste vara lite trött hjärtat. Lovisa är redan påklädd. Hörde hyr hon klädde på sig. Hon väljer själv kläder och klär på sig själv varje morgon. Ofta innan jag ens har hunnit upp.

Anders har jobbat natt och kommer hem efter elva någon gån. Förskolan är stängd för planeringsdag så barnen är hemma. Vi får leka på tomten i det fina vädret. Sen ska jag på kiropraktik. Väldigt välbehövligt och jag går regelbundet hos världens bästa kiropraktor Micke på Kiropraktor Kompaniet.

Barnen ska sova över hos farmor och farar idag för vi ska på grönan för att se på stiftelsen med Anders och några vänner.
Ett av våra äppelträd 

Inga kommentarer: